
Möödunud aastal ostsid kliendid kaubanduskeskuste kauplustest kõige enam elektroonika ja ilutooteid.
Möödunud aastal ostsid kliendid kaubanduskeskuste kauplustest kõige enam elektroonika ja ilutooteid.
«Lisaks elektroonikale suurenes oluliselt ka mööbli- ja hobitoodete müük, see on ostud, mida igal aastal ei tehta, kuid mis nüüd üldise palgakasvu ja tarbimiskindluse harjal ette võeti,» märkis Rocca al Mare, Kristiine Keskust ja Magistrali kaubanduskeskust haldava Citycon äridirektor Mati Pops.
«Üha enam toovad kaubanduskeskustesse kliente restoranid ja kiirsöögikohad, tullakse pere või kolleegidega sööma ning seejärel astutakse ka kauplustest läbi ning tarbitakse teisi teenuseid,» tähendas Pops. Ta lisas, et päris uus trend on pagari- ja kondiitriäride tulek suurtesse kaubanduskeskustesse.
Popsi mainis, et võrreldes möödunud perioodidega käis kaubanduskeskustes soomlasi mõnevõrra vähem. «Täpsemalt öeldes, nende ostukorv oli varasemast väiksem, kuid aasta lõpus tuli kliente ka Venemaalt ning seda hoolimata rubla ostujõu langusest,» ütles Pops.