Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Halva mainega prillipood tüssas Google'lit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Klient prillipoes
Klient prillipoes Foto: SCANPIX

Üks New Yorgi prillipood katsetas erakordset turundustaktikat: DecorMyEyes-nimeline kauplus kohtles kliente meelega halvasti. Ajalehed hakkasid asjast kirjutama ja poe positsioon Google`i otsimootoris hakkas kiirelt tõusma.

Google pidi see-tõttu oma teenust ümber tegema, et see tunneks ära halvad kajastused, kus kliendid kritiseerivad teenuse kvaliteeti, kirjutab The New York Times. Sellised kajastused ei lähe enam samaväärselt arvesse Google`otsimasina tulemuste kujunemisel.

Kuidas täpselt Google oma otsimasina sätteid muutis, ei taha IThiiglane öelda, et vältida olukorda, kus mõni firma võiks otsimasina loogikat tundes seda jällegi ära kasutada.

Märksõnad

Tagasi üles