Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2010/12/09/481013t1h5145.jpg)
Üks New Yorgi prillipood katsetas erakordset turundustaktikat: DecorMyEyes-nimeline kauplus kohtles kliente meelega halvasti. Ajalehed hakkasid asjast kirjutama ja poe positsioon Google`i otsimootoris hakkas kiirelt tõusma.
Google pidi see-tõttu oma teenust ümber tegema, et see tunneks ära halvad kajastused, kus kliendid kritiseerivad teenuse kvaliteeti, kirjutab The New York Times. Sellised kajastused ei lähe enam samaväärselt arvesse Google`otsimasina tulemuste kujunemisel.
Kuidas täpselt Google oma otsimasina sätteid muutis, ei taha IThiiglane öelda, et vältida olukorda, kus mõni firma võiks otsimasina loogikat tundes seda jällegi ära kasutada.