Mihkel Pillak: Keskerakonna bussireklaamid mõjuvad eksitavalt

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Buss, millel on Reformierakonda halvustav tekst
Buss, millel on Reformierakonda halvustav tekst Foto: Erakogu

Eesti Reklaamiagentuuride Liitu kuuluva Direct Groupi loovjuht Mihkel Pillak leiab, et Keskerakonna bussireklaame kohates on inimestel raske märgata Keskerakonna logo, mistõttu mõjuvad need eksitavalt.

«Reformierakonna reklaamielemente on väga oskuslikult kopeeritud, mistõttu jääb kindlasti päris paljusid linlasi hetkeks painama küsimus, et miks Reformikad on end läbi negatiivsete loosungite promoma asunud,» ütleb Pillak sellest nädalast Tallinna bussidel esitletud Keskerakonna reklaami kohta.

Plakatil on lause «Meie tõstsime toasooja hinda,» nagu see oleks mingi hea asi (vaata fotot pildiaknas).

Pillak leiab, et kui võtta ette kehtiv reklaamiseadus ja üles märkida punkte, millega selline lähenemine vähem või rohkem vastuolus on, saab tulemus olema päris kirju.

«Üldisest reklaamieetikast lähtuvalt on selgemast selgem, et lähenemine on kõike muud kui eetiline,» sõnab Pillak.

«Kuid hinnates Keskerakonna varasemat reklaamitaktikat ja konkurente halvustavat kommunikatsioonistiili, siis on alust arvata, et see ei ole kindlasti ei esimene ega ka viimane kord, mil me valimiste eel sarnast asja näeme,» sõnab Pillak.

Pillaku sõnul näitab see reklaam selle loonud agentuuri või isikute täielikult puuduvat eneseregulatsiooni. «Huvitav oleks teada ka Eesti Reklaamiagentuuride Liidu arvamust reklaami kohta,» märkis Pillak.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles