Kolmapäeva õhtul tehti Hamburgis Eesti reklaami ajalugu, kui agentuuri Taevas noored reklaamihaid Vetik ja Saluveer said kolmanda koha kategoorias «Young Creatives».
Helene Vetik ja Karl Saluveer võitsid Eurobestil pronkssmedali
Noortele reklaamiproffidele mõeldud võistlusklass oli Eurobesti festivalil kavas tänavu esimest korda. Võistluses osales 20 võistkonda. Briifi ehk tööülesande andis Hamburgi linna promomisega tegelev allüksus: kuidas meelitada Hamburgi elama ja töötama uusi haritud elanikke, kes on vanuses 18-30.
Võistkonnad lõid võistlustöö kohapeal, omades 48 tundi aega. Briifi said nad kätte käesoleva nädala esmaspäeval.
«Esimene emotsioon oli loomulikult väga hea,» ütles Saluveer (25), lisades, et noorte arvestuses pole Eesti euroopa reklaamikonkursidel nii kõrget kohta - pronksmedalit - saanud. Kulla võitis Suurbritannia esindus ja hõbeda ungarlased.
Saluveer ütles, et tema ja Vetiku (25) võistlustöö põhines Facebooki ja Google Street Wiev tehnoloogiate ühendamisel. Eesmärgiks oli luua lahendus, mis võimaldaks Hamburgi elama minemishuvilistel virtuaalselt läbi elada, mis tunne võiks olla selles linnas elada.
Saluveeri sõnul on festivalilt saadud kogemus üliväärtuslik ja annab põhjust juba homme kontorisse naastes senise ja tulevase tegevuse värske pilguga üle vaadata.
«Kuidas siin saadud kogemuse saaks kohalikul reklaamimaastikul ellu viia, mida saaks inimestele rääkida, et paremini asju turundada jne,» ütles Saluveer täna keskpäeval Hamburgist.
Kõiki Eurobesti võitjaid näeb festivali koduleheküljelt www.eurobest.com/winners /2010.