/nginx/o/2010/12/07/479516t1h8869.jpg)
Netiturundus on Eesti IT-saavutustele kohaselt õitsele löönud. Uus veebisait 1deal.ee koondab suurematelt sooduspakkumissaitidelt need pakkumised, kus hinnavõit on 50%.
Datahouse OÜ loodud veebikülg püüab lisaks raha teenimisele aidata tarbijaid orienteeruda sooduspakkumiste virvarris, ütleb ettevõtte juhatuse liige Kert Valbet. Veebisaidilt leiab pakkumisi 10-lt sooduspakkumiste saidilt, muuhulgas restoranide, ürituste, spaa- ja iluteenuste päevapakkumiste kohta.
Veebisait avati 8. novembril ning hetkel koondab lehekülg pakkumisi kümnelt saidilt: cherry.ee, deal24.ee, minuvalik.ee, seller.ee, niihea.ee, super24.ee, tasty.ee, headiil.ee, ediilid.ee ja chilli.ee.
Datahouse`i hinnagul on Eesti sooduspakkumissaitide käibemaht ligemale 10 miljonit krooni kuus.