Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Sumomaadleja Baruto hakkab ilmselt Eesti veebipoele reklaami tegema

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mihkel Nummert ja Kaido "Baruto" Höövelson
Mihkel Nummert ja Kaido "Baruto" Höövelson Foto: 1a.ee

Kaido Höövelson, maadlejanimega Baruto ja internetipood 1a.ee sõlmisid koostöökokkuleppe, kus ettevõte toetab Barutot materiaalselt.

«Koostöö on põhimõtteliselt reklaamialane. Meie toetame Barutot mitte just miljonitega, vaid kaupadega,» ütles 1a.ee tegevdirektor Mihkel Nummert.

Küsimusele, kas Baruto osaleb Eestis mõnes 1a.ee reklaamikampaanias, vastas Nummert: «Oleneb, mida reklaamikampaaniaks nimetada, aga niiviisi väiksel määral, jah.»

Ta lisas, et veebipood on korraldamas üht turundusüritust, mida soovitab inimestele just Höövelson.

Höövelsoni sõnul ei ole suurt vahet, kas tegeleda sumomaadluse või veebipoe pidamisega.

«Tähtis on leida ala, mis sulle meeldib, ja sellega järjekindlalt tegeleda, siis tuleb ka edu,» kommenteeris koostöölepet praegu Eestis puhkav Höövelson.

«Koostöö on mõlemalt poelt toetuse ja hea tahte märgiks,» ütles Nummert ja lisas, et on ise innukas sumohuviline, kes vaatab koos kolleegidega töö juures internetiülekandeid Baruto võistlustest. «Baruto on üks sümpaatsemaid Eesti sportlasi,» leiab Nummert.

Koostööleping on sõlmitud Nummerti sõnul aastaks. Esimese kontakti võttis veebipood Höövelsoniga kuu aega tagasi meili teel. Vastus tuli kiiresti, kus Höövelson ütles, et olen nõus, kui tulen Eestisse, sõlmime lepingu.

Tagasi üles