Neli juhtimisnippi Google´i asepresidendilt

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google
Google Foto: David Goldman/AP

Internetifirma Google asepresident Amit Singhal jagas New York Timesis ilmunud intervjuus nelja nõuannet, kuidas tulemuslikumalt alluvaid juhtida.

1. Õpeta töötajaid, ära tee nende eest tööd ära

Singhal tunnistas New York Timesile, et tal oli varem halvaks harjumuseks teha töötajate eest nende töö ära, selle asemel, et neile vajalikke nõuandeid või õpetusi jagada.

«Seejuures on oluline alluva oskusi ja teadmisi parandada, mitte lihtsalt kritiseerida. Kui sa teed seda õigesti, hakkavad alluvad sind armastama, kuna nad mõistavad, et sa oled nende edukusest huvitatud.»

2. Ükskõik kui palju aega sa kommunikatsioonile ka ei kulutaks, ei ole see ikkagi piisav

«Ma mõistsin, et meili teel läheb suur osa edasi saadetavast infost nö tõlkes kaotsi,» rääkis Singhal. «Selleks, et oma vaatenurk ning visioon tiimile edasi anda, tuleb kulutada piisavalt aega. See on ülioluline,» rõhutas ta.

3. Inimestega suhtlemine on tähtis ning ei nõua suurt pingutust

Singhal väidab, et olenemata organisatsiooni suurusest peaks juht suutma kõigi selle liikmetega vabalt suhelda. See mõjutab töökultuuri selgelt positiivses suunas.

«Google´is võib igaüks tulla mu kontoriboksi ja öelda: «Hei, mis oleks, kui läheks koos kohvipausile?».»

«Ma mäletan ise, et olin kunagi väga motiveeritud, kuna mu enda ülemus oli alati nõus mulle oma väärtuslikku aega pühendama, isegi kui selleks oli ainult viis minutit.»

4. Sa ei suuda olla kõigil aladel ekspert

«Sa pead endale selgeks tegema kõige olulisemad asjad, mida soovid endale prioriteetideks seada,» selgitas Singhal. «Mõnikord tuleb lihtsalt süda rindu võtta ja keelduda mingile koosolekule minemisest, kui see sinu huvidega ei kattu. See nõuab inimeselt enesekindlust ja distsipliini.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles