Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Epica Awardsil võitis filmikategooria Nokia telefoniga filmitud klipp

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Nokia N8.
Nokia N8. Foto: SCANPIX.

Epica Awards 2010 filmikategooria grand prix’ võitis Nokia N8ga filmitud maailma väikseim stop motion animatsioon «Dot».

Novemberis toimus Pariisis Euroopa ühe tähtsaima reklaamikonkursi Epica Awards 2010 žürii koosolek, kus valiti välja tänavused parimad reklaamid ja kampaaniad, kirjutas Best Marketing.

Ligi kolmandik auhindadest läks Prantsusmaale, edukaimaks agentuuriks tuli Forsman & Bodenfors Gothenburg ning edukaim agentuuride võrgustik oli Y&R.


Epica auhinnatseremoonia toimub 21. jaanuaril Zagrebis uues Moodsa Kunsti Muuseumis ning igal aastal antakse välja ka parimaid Epica võistlustöid sisaldav raamat.

Epica Awards 2010 filmikategooria grand prix’ (Epica d'Or) võitis Nokia N8ga filmitud maailma väikseim stop motion animatsioon «Dot». Tootja: Aardman Animations. Reklaamiagentuur: Wieden+Kennedy London.

Filmi kategoorias võitis kulla IKEA reklaam «Happy Inside».

Pressikategooria grand prix’  läks Dixons.co.uk jõulukampaania «The Last Place You Want to Go» eest Londoni agentuurile M&C Saatchi.

Välimeedia grand prix’  võitis Pariisi agentuur Fred & Farid Group Wrangler Jeans'ile tehtud kampaania «Red (We Are Animals)» eest.

Interaktiivse kategooria grand prix’  läks iPhone'i rakenduse «Streetmuseum»(«Tänavamuuseum») eest Londoni loovagentuurile Brothers & Sisters.

Rakendus võimaldab kasutajal tänu geopositsioneerimisele ja Google Mapsile seista Londoni tänaval ja vaadata läbi iPhone'i ekraani, milline seesama koht vanasti välja nägi.

Integrated kategooria võitis tänu Heinekenile tehtud kampaaniale «Are You Still With Us?»JWT Italy.

Tagasi üles