Päevatoimetaja:
Sander Silm

Eurobestile esitatud tööde arv kasvas kaheksa protsenti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Eurobest toimub detsembris Hamburgis
Eurobest toimub detsembris Hamburgis Foto: Eurobest

Kokku esitati reklaamifestivalile 4339 võistlustööd. Tööde paremaks hindamiseks lisandus senistele žüriiliikmetele abijõudu.

Euroopa suurimale reklaami- ja kommunikatsioonifestivalile Eurobest esitati tänavu kokku 13 kategooriasse võistlustöid 37st riigist.

Tänavu lisandus senistele võistluskategooriatele ka täiesti uus Mobile & PR kategooria.

Enim tõusis tänavu Promo & Activation kategooriasse esitatud tööde arv (90 protsenti). Kui mullu kandideeris seal parima töö tiitlile 145 tööd, siis tänavu ulatus nende arv 276ni.

Enim töid esitasid Saksamaa agentuurid (835). Neile järgnesid Prantsusmaa agentuurid 665 tööga, Rootsi agentuurid 501 tööga, Belgia agentuurid 318 tööga ja Suurbritannia agentuurid 307 tööga.

Ootamatust võistlustööde arvu kasvust tingituna lisandus neli uut žüriiliiget Direct ja Interactive kategooriatesse. Kokku kuulub nüüd kaheksasse erinevasse žüriisse 77 oma ala eksperti.

Stefan Wübbe ja Jan W Skjølberg liituvad Promo & Activation kategooria žüriiga ja Stefan Rasch ning Oguz Savasan liituvad Interactive kategooria žüriiga.

Võitjad kuulutatakse välja 8. detsembril.

Lisaks sellele kuulutatakse siis välja ka Eurobesti aasta agentuur ja aasta interaktiivne agentuur ning aasta võrgustik.

Samuti antakse IKEA-le üle aasta reklaamija tiitel.

Märksõnad

Tagasi üles