Võimalusest disainida Rocki 6-pakk haaras kinni 8 282 inimest. millest kümme parimat kujundust jõuavad poodidesse lähipäevil. Kampaanialehte vaadati kokku 628 442 korda.
Rocki Tabula Raza kampaania hullutas eestimaalasi
Kümme kõige silmapaistvama disainiga Rocki 6-pakki valis ligemale 8300 kujunduse hulgast välja žürii eesotsas reklaamiguru Joel Volkoviga.
Üks võidutöö autoritest Klaus Klimberg ütles, et Rocki Tabula Raza kampaania andis talle võimaluse ennast teostada.
«Kampaania käigus avaldasin mitu erinevat pakendikujundust, millest üks osutus rahva lemmikuks 1768 häälega. Selline häälte arv oli minu jaoks üllatav,» tunnistas Klimberg.
Ta lisas, et võidupakendi idee oli inspireeritud vanaema nostalgilistest maitseainepurkidest.
«Kujundust luues soovisin, et pakend oleks silmapaistev ja kõigile mälestusi tekitav,» ütles Klimberg.
Maarja Puustusmaa sõnul oli Rock Tabula Raza kampaania ainulaadne võimalus Eesti tarbijal kujundada enda maitse järgi tootele pakend.
«Minu võidupakendi eeliseks teiste ees oli võib-olla mitte liiga suur üleillustreerimine. Sellest lähtudes proovisin lihtsat lahendust. Lihtsuses peitub võlu,» rääkis Puustusmaa.
Võidutööde autorid, kelle disainitud pakendid peagi poelettidele jõuavad, on Maarja Puustusmaa, Klaus Klimberg, Ulla Kask, Taavi Lätt, Sven Kristjansen, Siim Tuksam, Mikk Teng, Mihkel Ambre, Erik Heinsalu ja Enrico Järna.
Rocki Tabula Raza nimelise kampaania idee oli pakkuda igaühele võimalust disainida oma enda Rocki 6-pakk.
Kõiki 8292 disainitud 6-pakki näeb kampaania kodulehelt.
Kampaania tulemused numbrites (06.09.-17.10.)
Pakikujundusi: 8292
Pakkidele antud kommentaare: 888
Pakkidele antud hindeid: 59 373
Unikaalseid saidi külastusi: 110 925
Lehekülje vaatamisi kokku: 628 442
Külastuste tipp-päev: pühapäev, 12. september – 9934 külastust, teine tipp-päev: reede, 24. september – 9024 külastust.
Keskmine külastus püsis kuni 24. septembrini 3000-4000 ümber päevas.
Kampaania idee:
Ükskõik, kas oled suur või väike, mängida meeldib meile kõigile.
Sellest lähtuvalt oli inspireeritud ka Rocki kampaania Tabula Raza (puhas leht või siis Rockilikult «maitse on, pilti pole») eesmärgiga saata tarbija tagasi lapsepõlve, kus ta võis joonestuploki lehti ilusate piltidega täita ja neid siis hiljem teistele uhkusega näidata.
Tabula Raza oli nagu miraaž sellest ammu ununenud lapsepõlvest – avad veebilehe ja muudkui joonistad ja joonistad ning kui hästi läheb, siis lisaks teiste tunnustusele võid uhkelt premeeritud saada – leida oma koosolekul salaja tehtud kujundus lõpuks 6-pakilt Eestimaa kauplustest.