Eesti parima e-teenuse konkursi võitjad saavad esmakordselt koduleheküljele veebikleebise, mille järgi tunneb internetikasutaja ära tiitlivõidu noppinud e-lahendused.
Parimad e-teenused saavad digitaalse kvaliteedimärgi
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) riigi infosüsteemide osakonna juhataja Margus Püüa sõnul on tegemist digitaalse kvaliteedimärgiga, mis suurendab inimeste teadlikkust Eesti parimate e-teenuste kohta.
«Kui hea teeninduse kuu raames enim kiita saanud ettevõtted saavad oma uksele panna tunnustava kleebise, siis parimate e-teenuste pakkujad saavad nüüd kasutada spetsiaalset tunnusmärki oma koduleheküljel,» lisas Püüa.
Veebimärk Parim E-teenus 2011 saavad konkreetsed e-teenused, mis on pälvinud ekspertidest koosneva žürii tunnustuse ning läkitatakse võistlustulle maailma parimate e-lahenduste konkursil World Summit Award 2011.
MKM ning Riigi Infosüsteemide Arenduskeskuse (RIA) väljakuulutatud konkursist Eesti parim e-teenus 2011 on oodatud osa võtma kõik Eestis e-lahendusi arendavad ettevõtted, organisatsioonid ja üksikisikud. Parimad e-teenused valitakse välja e-õppe, e-kultuuri, e-teaduse, e-valitsuse, e-tervise, e-äri, e-meelelahutuse ja e-kaasamise kategooriates.
Konkursil saab kandideerida kuni järgmise aasta 16. jaanuarini, võitjad valib žürii välja veebruaris. Konkursi tingimustega saab täpsemalt tutvuda aadressil www.e-konkurss.net.
Samuti nimetasid MKM ja RIA novembri hea e-teenuse kuuks, millega kutsutakse kõiki inimesi üles märkama ja tunnustama igapäevaelu lihtsustavaid e-lahendusi. Nutikatest ning mugavatest e-lahendustest saab märku anda veebilehel www.e-konkurss.net. Kasutajate kiituse pälvinud e-lahendusi kutsutakse kandideerima ka Eesti parim e-teenus 2011 konkursile.
Parima e-teenuse konkurss korraldatakse Euroopa Liidu struktuurifondide programmi «Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine» raames ning Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel.