USA jõuluhooaja ostuhullus sai alguse musta reedega, kus tänavu tegi tõusu nii klientide arv kui ka tegelik kaubale kulutatud summa.
Musta reede müüginumbrid tõusid
Kui musta reede ostuhullusest osa võtnud tarbijate hulk tõusis eelmise aastaga võrreldes 2,2 protsenti, siis müük tegi läbi vaid 0,3 protsendilise tõusu küündides 10,7 miljardi dollarini, selgus ShopperTrak uuringust.
0,3 protsendiline müügi kasv järgnes möödunud aastasele 0,5 protsendilisele langusele, vahendas BBC.
ShopperTraki asutaja Bill Martini sõnul näitab väike müüginumbri kasv, et Ameerika tarbija on viimaste aastate jooksul majanduskliimaga kohanenud, mistõttu mõeldakse oma pühadehooaja alguses tehtavad kulutused rohkem läbi.
Võrreldes 2009. aasta musta reedega tõusis PayPali makseteenuse kasutatavus tänavu 27 protsenti.
Amanda Pires PayPalist kommenteeris: «Raske majandusseis on tarbija muutnud hinnateadlikumaks ning selle aasta must reede näitab, et inimesed otsivad parimaid pakkumisi internetist.»