Musta reede müüginumbrid tõusid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Musta reede ostlemine Toys"R"Us kaupluses
Musta reede ostlemine Toys"R"Us kaupluses Foto: SCANPIX

USA jõuluhooaja ostuhullus sai alguse musta reedega, kus tänavu tegi tõusu nii klientide arv kui ka tegelik kaubale kulutatud summa.

Kui musta reede ostuhullusest osa võtnud tarbijate hulk tõusis eelmise aastaga võrreldes 2,2 protsenti, siis müük tegi läbi vaid 0,3 protsendilise tõusu küündides 10,7 miljardi dollarini, selgus ShopperTrak uuringust.

0,3 protsendiline müügi kasv järgnes möödunud aastasele 0,5 protsendilisele langusele, vahendas BBC.

ShopperTraki asutaja Bill Martini sõnul näitab väike müüginumbri kasv, et Ameerika tarbija on viimaste aastate jooksul majanduskliimaga kohanenud, mistõttu mõeldakse oma pühadehooaja alguses tehtavad kulutused rohkem läbi.

Võrreldes 2009. aasta musta reedega tõusis PayPali makseteenuse kasutatavus tänavu 27 protsenti.

Amanda Pires PayPalist kommenteeris: «Raske majandusseis on tarbija muutnud hinnateadlikumaks ning selle aasta must reede näitab, et inimesed otsivad parimaid pakkumisi internetist.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles