Päevatoimetaja:
Sander Silm

Rehvimüüja jättis ettemakstud kauba kliendile üle andmata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: Marko Saarm / Sakala

Pahaaimamatult rehvid ostnud ja nende eest samal päeval maksnud klient pidi müüjas pettuma, sest mitme lubaduse järel rehvid temani ei jõudnudki.

Tarbija tellis Tartumaal tegutsevalt Kindel Kaubanduse OÜ-lt möödunud suvel kaheksa rehvi, mille eest tasus samal päeval 430 eurot. Kaupleja lubas ostjale rehvid mitmel erineval ajal üle anda, kuid ei teinud seda. Seetõttu ei jäänud ostjal muud üle, kui pöörduda kaebusega tarbijakaebuste komisjoni poole, et tasutud ettemaks tagasi saada.

Kuna rehvimüüja ei esitanud kirjalikku selgitust ega vastuväiteid, võttis komisjon asja arutamisel aluseks kliendi kaebuse. Komisjon kontrollis müügilepingust taganemise aluste olemasolu. Tarbija tasus rehvimüüjaga sõlmitud müügilepingu alusel ettemaksu summas 430 eurot ning müüja lubas talle rehvid üle anda.

Rehvimüüja ei täitnud oma lubadust ja jättis ostetud asjad üle andmata. Sellega rikkus firma oluliselt müügilepingut. Ostja taganes asja üle andmata jätmise tõttu müügilepingust.

Tarbija müügilepingust taganemine oli õiguspärane. Komisjon leidis tõendite alusel, et kliendi kaebus on põhjendatud ning kuulub rahuldamisele.

Ettevõtte tegevjuht Jürgen Raidväli teatas, et kliendi pretensioon sai rahuldatud ning raha talle tagastatud peaaegu koheselt pärast komisjoni istungi toimumist.

Tagasi üles