/nginx/o/2014/03/18/2900628t1hb09b.jpg)
Kuigi AS Transiidikeskus soovis põhja-lõunasuunalise raudteeveo käivitada juba eelmise aastal suvel, on praeguseks plaan kõrvale pandud, kuna odava nafta hinna tõttu ei suuda ettevõtte mereveoga konkureerida.
Kuigi AS Transiidikeskus soovis põhja-lõunasuunalise raudteeveo käivitada juba eelmise aastal suvel, on praeguseks plaan kõrvale pandud, kuna odava nafta hinna tõttu ei suuda ettevõtte mereveoga konkureerida.
«Meie põhja-lõunasuunaline transiit ei ole käivitunud odava kütusehinna tõttu. Kuna odav nafta hind nullis ära eeldatud mereveo kallinemise umbes 20 protsendi võrra, ei suuda me raudteel kahjuks mereveoga konkureerida,» ütles Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee BNSile.
Transiidikeskus kavandab juba kaks ja pool aastat mereveole alternatiivset põhja-lõunasuunalist raudteeveoprojekti. Eesmärk on hakata vedama Soome eksport-importkaupa, fookuses on metsa- ja paberitööstus, aga ka masina- ja keemiatööstus ning ehitusmaterjalide tööstus.