Partnerkaardiga koguti 2015. aastal üle 4,3 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, millest on tänaseks kasutatud ära üle 3,7 miljoni euro väärtuses allahindlust andvaid boonuspunkte. Realiseerimata boonuspunktid aeguvad juba selle kuu lõpus, täpsemalt 31. jaanuaril.
Partnerkaardi kontodel aegub üle poole miljoni euro väärtuses boonuspunkte
«Eelmisel aastal koguti boonuspunkte 96 000 euro väärtuses enam kui 2014. aastal,» rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. Ta sõnas, et boonuspunktide kasutamine aktiveerus juba detsembris ja sama tempo on jätkunud ka jaanuaris. «Nendel kuudel suureneb boonuspunktide kasutamine võrreldes teiste kuudega kolmekordselt ja meie lojaalsed kliendid on harjunud oma boonussaldot jälgima ja õigel ajal ka ära kasutama,» rääkis Paats. Ta soovib inimestele siiski südamele panna, et selleks on jäänud aega veel vaid loetud päevad.
Boonuse kasutamine on eriti populaarne olnud I.LU. kauplustes ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas. «Boonuspunkte kasutatakse hea meelega enda või oma lähedaste premeerimiseks. Tehakse korraga suurem ost mõne eksklusiivse kosmeetikatoote või kvaliteetse parfüümi näol,» selgitas Paats. Ta lisas, et nii kasutati 2015. aasta detsembris ligi miljoni euro väärtuses boonuspunkte just kingituste ja ka toidukauba ostmisel.
«Perioodi lõpuks kasutamata jäänud punktid oleme alati investeerinud Partnerkaardi lahenduste täiustamisse, et muuta klientide elu mugavamaks,» märkis Paat. Ta tõi näiteks, et eelmisel aastal loodi lahendus, mis võimaldab PartnerEkspressi ja SelveEkspressi iseteeninduskassasid kasutada eraldi lepingut sõlmimata. Nüüd saab klient enne teenuse esmakordset kasutamist tutvuda tingimustega otse iseteeninduskassa ekraanil ja anda kinnituse nendega nõustumiseks.
2015. aastal liitus Partnerkaardiga 30 420 uut klienti, grupi püsiklientide arv on detsembri seisuga 600 000. Partner-Pangakaarte on kokku ligi 20 000.