Uus rahvuslik lennufirma Nordic Aviation Group on läinud sama teed nagu paljud maailma odavlennufirmad ning otsib oma ridadesse noori Eesti piloote, kes on valmis tüübikoolituse ise kinni maksma. Arvestades aga firma pakutavat nappi palka, jätab selline värbamistingimus pilootidele esimesel paaril tööaastal igapäevakulutusteks üpris vähe raha taskusse.
Tellijale
Nordic Aviationi värbamistaktika paneb piloodid muretsema
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Probleemiks on siin punkt: kandidaatidelt ootame valmisolekut tüübikoolituse kulude katmiseks kahe kuni kolme aasta jooksul,» ütles Postimehe poole pöördunud anonüümseks jääda sooviv lennuakadeemia lõpetanud noor piloot, kellele jäi jaanuari alguses silma kooli meililisti saadetud töökuulutus, millega Nordic Aviation piloote otsib.
Töökuulutuses seisis, et Nordic Aviation Group pakub lennuakadeemia piloodi eriala lõpetanutele tööd lennukite CRJ700/900 esimese ohvitserina ning tüübikoolitused toimuvad 2016. aasta esimeses kvartalis. Lisatud oli, et kandidaadid peavad olema valmis tüübikoolituste kulude katmiseks kahe kuni kolme aasta jooksul ning need, kel on üldlennuaeg vähemalt 3000 tundi, võivad kandideerida kapteni ametikohale.