/nginx/o/2016/01/20/4890253t1hb658.jpg)
«Ostsin eile Tartu Aardla Selverist banaane. Kuna banaanipaanika oli üpris tükk aega tagasi, siis märkasin seda moodustist puuviljal alles koju jõudes. Kas muretsemiseks on taaskord põhjust?» tundis lugeja muret.
«Ostsin eile Tartu Aardla Selverist banaane. Kuna banaanipaanika oli üpris tükk aega tagasi, siis märkasin seda moodustist puuviljal alles koju jõudes. Kas muretsemiseks on taaskord põhjust?» tundis lugeja muret.
Vastab Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.
Kahjuks pole klient poe poole probleemiga pöördunud ning seetõttu on võimatu tuvastada, millega on tegu. Kauplus kontrollis koheselt pärast küsimust tooted üle, kuid rohkem selliseid koorekahjustusi banaanidel ei avastatud.
Palume kõikidel tarbijatel, kes leiavad oma ostude hulgast või müügisaalist ebakvaliteetse toote, pöörduda alati ka otse kaupluse poole, et teenindajad saaksid müügilolevad tooted üle kontrollida ning juba ostetud ebakvaliteetsed tooted asendada või hüvitada. Vabandame kliendi ees ja loodame, et ta pöördub kaupluse poole, kus kaup hüvitatakse.