Kõik teavad, et Colgate teeb hambapastat ja Cheetos maisipulki, kuid samade kaubamärkide nime all on püütud vallutada ka uusi turge. Tõsi küll, nii mõnigi kord ebaõnnestunult.
Tuntud kaubamärgid on teinud kummalisi tootearendusi
Tuntud kaubamärkide ebatavalistest otsustest tegi ülevaate Telegraph.
Bic
Tuntud ühekordsete žilettide ja pastakate tootja Bic tuli mõne aja eest mõttele hakata tootma ka ühekordseks kasutamiseks mõeldud aluspükse. On ilmselge, et see ei idee ei olnud mõttekas. Ka püüdis Prantsuse firma müüa parfüümi tulemasinakujulises pakendis.
Zippo
Maailma üks hinnatumaid välgumihklite brände müüb ka parfüüme, et vallutada ka tubakatööstusega mitteseotud turgu. Naistele on mõeldud Stardust ja Feelzone, meestele Mythos ja Dresscode. «Me saame öelda, et see ei lõhna nagu välgumihkli bensiin,» sõnas Zippo tegevjuht Greg Booth.
Colgate
Kuulus hambapasta ja -harjade tootja tuli 1982. aastal välja oma valmistoidu brändiga. Tarbijatele see ei maitsenud ja nii pöördus firma tagasi hambaharjade juurde.
Cosmopolitan
Aastakümneid jagas elustiiliajakiri Cosmopolitan näpunäiteid, mida süüa ja kuidas seda teha eelmängu ajal. Seks müüb, kuid mitte alati. 1999. aastal välja tulnud Cosmopolitani jogurt oli kallim kui konkurentidel ja kadus müügilt 18 kuu pärast.
Cheetos
Maitse, mis suus olles tundub maitsev, ei pruugi olla meeldiv huultel. Soolaste maisikepikeste tootja Cheetos tõi 2005. aastal müügile huulepalsami. Toote looja Lotta Luv on teinud koostööd selliste brändidega nagu Pepsi, Wrigley's and Reese's..., kuid mõnikord on ka juustu maitse vale.
Disel
Teksapükstetootjast sai 2006. aastal veinivalmistaja, kusjuures vein maksis sama palju kui jalakatted. Itaalia disainer Renzo Rosso ostis 100-hektarilise farmi ning hakkas müüma nii veini kui ka oliive.
Gerber
Tuntud lastepüreede tootja Gerber tuli 1974. aastal välja väikeste purgitoitudega, mis olid mõeldud üksikutele inimestele. Asi ebaõnnestus, sest ka üksikud inimesed tahavad süües mäluda.
Heinz
Heinz toodab lisaks tomatikastmele ka erinevaid äädikaid – õuna, punase veini ja palsami oma. Kuid lisaks toiduks sobivatele variantidele tegid nad ka äädika, mis on mõeldud välispidiseks tarvitamiseks ehk köögipindade puhastamiseks.
Smith and Wesson
Relvameister Smith and Wesson proovis 2002. aastal vallutada maastikurataste turgu, kuid põrus.