Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Külmad ilmad toovad inimesed poodidesse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Kristiine keskus on ostjatest tulvil.
Kristiine keskus on ostjatest tulvil. Foto: Tairo Lutter

Viimased kaks nädalat püsinud pakaseline ilm on suurendanud Tallinna kaubanduskeskuste käivet, eelkõige on kasvanud talveriiete müük.

«Võrreldes möödunud aasta algusega on müük kasvanud poole võrra, mõnede toodete ja teenuste puhul lausa kordades,» märkis Rocca al Mare, Kristiine ja Magistrali kaubanduskeskusi haldava Citycon äridirektor Mati Pops.

Pops selgitas, et külm toob ja soe viib kaubanduskeskusest kliendi – keskuse edu sõltub lisaks asukohale ja kaupluste valikule ka ilmast. Mida madalam on temperatuur, seda rohkem on  külastajaid.

«Lisaks tuleb arvestada, et Eesti inimese talvine garderoob pärineb viimase pakaselise ilmaga talvest, mis oli 2012. aastal. Nüüd vaadatakse oma garderoob kriitilise pilguga üle – enam kliente on talvekaupade müüjatel ja spordipoodidel, kuid keskusse tulnud klient külastab ka teisi poode,» sõnas Pops. Ta lisas, et hästi läheb elektroonikakaupade ja ilutoodete müük ning restoranid on külastajaid täis.

«Lisaks külmale ilmale on kaubanduskeskuste külastatavust läbi aegade suurendanud ka tarbimise üldine kasv ning veebruari keskpaigani pikenenud allahindluse kampaaniad,» ütles Pops.  

Tagasi üles