![Amserv Auto.](http://f11.pmo.ee/9xHfn1QggRvy6_cM4BeboRzIvf0=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2010/06/30/395113t1h092b.jpg)
Seoses reklaamikulutuste, aga ka automüügi kahanemisega tervikuna, on langenud enamiku autoesinduste spontaanne tuntus.
Seoses reklaamikulutuste, aga ka automüügi kahanemisega tervikuna, on langenud enamiku autoesinduste spontaanne tuntus.
TNS Emor jätkas novembri alguses uute autode müügiga tegelevate esinduste tuntuse seiret. Uuringust selgus, et märgatavalt on oma tuntust kasvatanud üksnes müügivõrku ja mudelivalikut laiendanud Amserv, kes on tõusnud eestimaalaste teadvuses esikohale.
Endiselt on suur lõhe eestlaste ja muude rahvuste esindajate teadlikkuses Eesti autonduses.
Küsitlus tehti TNS Emori igakuise CATI-buss uuringu raames ning tulemused esindavad Eesti 15-74- aastast elanikkonda.