Samuti peame pakkuma alati teenuseid, mis annavad meie klientidele lisandväärtust. Muutus ise ei loo väärtust, aga kui suudad muutuda ja sellega klientidele väärtust luua, siis see on oluline.
Aga miks ikkagi tõi TeliaSonera teid Eesti üksuse uueks juhiks, kuigi kinnitati, et siin on kõik väga hästi?
Ma olen alates 2009. aastast töötanud välismaal ja minu soov oli jääda Balti riikidesse, kuna siin toimub nii palju. Eesti on siin muidugi särav täht. Küll väike riik, aga siin on suudetud arendada välja rahvusvahelise mainega teenused.
Kui rääkida Euroopas e-ühiskonnast, siis ei räägita Saksamaast või Prantsusmaast, vaid Eestist. Ma arvan, et on üsna loogiline, et kui on olnud üks juht väga palju aastaid, siis on hea vahel seda muuta. Hindan väga, mida Valdo (Kalm – toim) siin teinud on, aga aeg-ajalt on hea midagi muuta, sest see süstib organisatsiooni uut energiat ning teisi mõtteid. Nii et selleks mind siia toodi.
Võib öelda, et minu ülesanne on vajutada Ctrl+Alt+Delete ja teha ettevõttes väike restart, et me saaks areneda ühtse ettevõttena.
Olete viimastel aastatel üsna kiiresti ühest riigist teise liikunud. Kui kauaks te Eestisse plaanite jääda?
Ma jään nii kauaks, kui oleme muutunud tõeliseks uue põlvkonna ettevõtteks. Kas see võtab kaks ja pool või kolm ja pool aastat, vahet pole. Samas ma arvan, et see on hea, et ma ei pea midagi kaitsma. Kindlasti ma lahkun varem või hiljem, aga olen praegu siinolemisele pühendunud, mida näitab seegi, et võtsin siia kaasa ka oma perekonna.
Nii et 20 aastaks nagu Valdo Kalm te siiski jääda ei plaani?
(Naerab.) Ei, seda ma võin teile lubada, nii kauaks ma ei jää. Aga praegu olen keskendunud siin koos meeskonnaga hea töö tegemisele. Olen senini hämmingus sellest, mida siin näinud olen. Ma tõesti arvan, et Valdo tegi väga head tööd. Minu ülesanne on pigem viia see heast suurepäraseni. See ei ole sarnane Leedu või Läti olukorraga, kus meil oli enne minu tulekut suuri raskusi.