Eesti Meediaagentuuride Liidu presidendi Aare Ristali sõnul meeldiks agentuuridele tulevikus, et inimesed, kes tööintervjuule tulevad, oleks kõrgkoolis juba meediaplaneerimist õppinud.
EMAL: fookuses on soov teha koostööd kõrgkoolidega
«Hetkel on fookuses soov teha koostööd kõrgkoolidega. Praegu koolitavad meediaagentuurid omale spetsialiste ise,» kirjeldas vastloodud liidu esimesi fookuses olevaid teemasid Aare Ristal, kes lisaks EMALi juhtimisele on ka meediaagentuuri OMD juht .
Ta lisas, et agentuuridele meeldiks, kui tulevikus oleks tööintervjuule tulevad inimesed juba kõrgkoolis meediaplaneerimist õppinud.
Kuigi liit asutati alles nüüd, on Eesti meediaagentuuride ümarlaud koos käinud juba 1988. aastast.
«Kui võrreldes Sõltumatute Meediaagentuuride Assotsiatsiooni 1998. aasta põhikirja Eesti Meediaagentuuride Liidu 2010. aasta põhikirjaga, siis on üldine eesmärk sama - Eesti meediaturu arendamine,» lausus Ristal.
Ta lisas, et lõpuks jõuti lihtsalt arusaamisele, et oma eesmärke on parem saavutada mittetulundusühingu vormis.
«Lihtsam on koostööd teha Ajalehtede Liidu või Ringhäälingute Liiduga ja esindada meie huve reklaami puudutavate õigusaktide väljatöötamise küsimustes, samuti meediauuringute võistupakkumiste või hangete korraldamisel.»
Eesti meediaagentuurid võtavad osa Meediategu ja Golden Hammer konkurssidest.
«Kindlasti arutame, kuidas head tööd teinud meediaagentuure esile tõsta ja aasta meediaagentuuri valimine EMALi poolt võiks olla selleks suurepärane võimalus,» arvas Ristal.