Turundusjuhid: agentuuri peab oskama korralikult briifida

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pliiatsid.
Pliiatsid. Foto: Margus Ansu / Postimees

Kui rääkida, milline on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel, siis siinkohal on turundusjuhtide sõnul oluline soovitud tulemuse saavutamiseks oskus agentuuri korralikult briifida.

Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaansoni sõnul algavad peamised probleemid agentuuri ja kliendi vahel sellest, kui kliendil puudub korralik briif ning nägemus, mida ta agentuurilt soovib, kirjutas Best Marketing.

«Soovides ebamäärast lahendust või oskamatus oma mõtteid selgitada viib selleni, et loovagentuur pakub välja ideed, mis kahjuks ei ühti kliendi arusaamadega,» lisas Jaanson.

Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann lausus, et üldiselt on ta kogenud, et allhankija mitte «täkke panemine» on 80 protsenti majasisese õige juhtimise ja briifimise teema ning 20 protsenti agentuuri kompetentsi küsimus.

«Peamine probleemikoht, millest võivad saada alguse kõikvõimalikud edasised möödarääkimised ja jamad, on briifi ehk ülesande andmise ja lahtiselgitamise moment,» tõdes  Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.

Ta lisas, et sel hetkel pisimatki infot valesti edastades, edastamata jättes või seda isegi enese teadmata, vasturääkivalt tehes saavad väga palju mõtted väga vale suuna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles