«Kas see on normaalne, et Bigbanki telemarketeer helistab ja pakub laenu, kui ma mitte kunagi ei ole selle ettevõttega seotud olnud ning saan juba teist korda sellise kõne. Arusaadav oleks, et oma panga telemarketing helistab ja sellise pakkumse teeb. Küsimus on siis selles, et kas see on normaalne ja reklaamiseadusega kooskõlastatud?» uurib lugeja.
Lugeja küsib: kust sai panga telemarketeer minu telefoninumbri?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Bigbanki tarbimislaenu tootejuht Jonna Pechter.
On välistatud olukord, kus helistame kliendile, kellel ei ole kunagi sidet olnud Bigbankiga. Me näeme kolme võimalust sellise olukorra tekkimiseks:
- tegemist võib olla Bigbanki endise kliendiga,
- tegemist võib olla olemasoleva või endise Kaupmehe Järelmaksu (Bigbanki tütarettevõte) kliendiga,
- tegemist võib olla inimesega, kes on viimase kolme aasta jooksul esitanud Bigbankile laenutaotluse, milles ta on andnud nõusoleku saada Bigbankilt infot sooduspakkumiste kohta.
Igal juhul võtame ühendust vaid nende klientidega, kes on taotluses andnud nõusoleku saada Bigbanki soodsamate pakkumiste kohta infot. Täpsete asjaolude välja selgitamiseks soovitame kliendil meiega otse ühendust võtta telefonil 1333.