Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kliendi mure: kas hinda tõsteti selleks, et seda langetada?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maria Joost
Copy
Poekülastajale jäi silma maha soditud hind ning selle asendamine kõrgema hinnaga.
Poekülastajale jäi silma maha soditud hind ning selle asendamine kõrgema hinnaga. Foto: Facebook. Märgatud: Tallinn'as grupp

Hiljuti New Yorkeri poodi külastanud kliendile jäi silma hinnasedel, kus oli vana hind maha tõmmatud ning uus hind selle peale kleebitud. Sellest veidi allpool ilutses aga allahindluse punane kleeps.

New Yorkeri piirkonnajuhi Katrin Vasemäe sõnul saabuvad tooted New Yorker Estonia kauplustesse Saksamaalt kesklaost, mistõttu on kõikidele toodetele kinnitatud hinnalipik. «Kui kontsern otsustab hindu korrigeerida, siis tuleb seda ka igas kaupluses teha,» sõnas Vasemägi.«Pildil oleva toote (jope) hind on korrigeeritud 25.10.2015 (59.95 eurole), samal päeval kui tooted Eestisse jõudsid. Ehk siis see on toote alghind, millega tooted müüki paneme.»

Tegemist oli firmasisese otsusega. «Meil ei ole võimalik iga muudatuse puhul kinnitada uut hinnasilti. Kahe kuu möödudes on toode hinnatud 39,95-le, ka siin on hinnakorrektuurid kontsernis kõikjal ühtemoodi,» kommenteeris Vasemägi. Ta lisas, et kliendile kehtib alati viimane hinnasilt ning kui tekib segadus, siis on võimalik müüjatelt selgitusi küsida.

Tagasi üles