Microsofti tippjuht: naisi tuleks vaadelda areneva turuna

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Microsofti logo.
Microsofti logo. Foto: SCANPIX

Microsofti äriarenduse juht Peggy Johnson rääkis konverentsil Hack for Her Summit, et ettevõtted peaks mõistma, et naissugu on üks olulisemaid arenevaid turge, kirjutab Geekwire.

«Me kõik peame mõtlema arenevatele turgudele ning te kõik olete ilmselt keskendunud suurimatele arenevatele turgudele nagu Hiina ja India,» rääkis Johnson oma ettekandes. «Kuid minu arvates pole veel mõistetud, et tegelikult on kõige suuremaks arenevaks turuks üllataval kombel hoopis naised,» väitis ta.

«Üha rohkem naisi on hakanud tööd tegema ning seetõttu on neil ka üha rohkem raha,» selgitas äriarenduse juht oma mõttekäigu loogikat.

Varem protsessoritootjas Qualcomm töötanud Johnson lisas, et naistele disainimine ei ole lihtsalt üks linnuke kastis, mis tuleb ettevõtetel sotsiaalse vastutustundlikkuse tõttu täita, vaid tegu on suure potentsiaaliga turuga.

Üheks näiteks, kuidas tehnoloogiaettevõtted on hakanud oma toodetes naiste soovide ja vajadustega arvestama, on tema sõnul Microsofti hübriidseadmete seeria Surface.

«Üks selle põhilisi disainereid oli naine,» ütles ta. Johnsoni sõnul on see oluline, kuna naistel ei ole tihtipeale taskuid.

«Surface oli esimene kaks-ühes toode, millel olid sülearvuti võimalused ning mis mahtus samas ka minu käekotti,» väitis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles