:format(webp)/nginx/o/2016/01/14/4872731t1heb65.jpg)
Pealinlast ei šokeerinud Prismas mitte ootamatult kõrged hinnad või kehv teenindus, vaid hoopis müüjate halvad töötingimused.
Pealinlast ei šokeerinud Prismas mitte ootamatult kõrged hinnad või kehv teenindus, vaid hoopis müüjate halvad töötingimused.
«Käisin hiljuti Lasnamäel Mustakivi Prismas ja olin väga üllatunud, kui nägin infoletitöötajat endale mütsi pähe panemas. Poes oli tõesti külm. Mis seal lahti on?» imestas venekeelse Postimehe lugeja.
«Pühapäeval läks Lasnamäe Prismas katki välisukse juures olev õhukardin ja infoleti juures oli tõesti külm,» rääkis Prisma esindaja Silver Säga. Ta kinnitas, et müügisaalis oli temperatuur normaalne.
«Praegu tegeleme remondiga ja loodame küttesüsteemi lähiajal töökorda saada,» rääkis Säga. Lasnamäe Prisma infoleti töötaja Galina sõnul pole ostjad kaevanud. «Vastupidi, meid haletsetakse,» lisas ta.