Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Poemüüja kehv olukord supermarketis jahmatas ostjat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Prisma kutsub tagasi oliiviõli, mis ei vasta kvaliteedinõuetele.
Prisma kutsub tagasi oliiviõli, mis ei vasta kvaliteedinõuetele. Foto: Aldo Luud/Õhtuleht

Pealinlast ei šokeerinud Prismas mitte ootamatult kõrged hinnad või kehv teenindus, vaid hoopis müüjate halvad töötingimused.

«Käisin hiljuti Lasnamäel Mustakivi Prismas ja olin väga üllatunud, kui nägin infoletitöötajat endale mütsi pähe panemas. Poes oli tõesti külm. Mis seal lahti on?» imestas venekeelse Postimehe lugeja.

«Pühapäeval läks Lasnamäe Prismas katki välisukse juures olev õhukardin ja infoleti juures oli tõesti külm,» rääkis Prisma esindaja Silver Säga. Ta kinnitas, et müügisaalis oli temperatuur normaalne.

«Praegu tegeleme remondiga ja loodame küttesüsteemi lähiajal töökorda saada,» rääkis Säga. Lasnamäe Prisma infoleti töötaja Galina sõnul pole ostjad kaevanud. «Vastupidi, meid haletsetakse,» lisas ta.

Tagasi üles