Parima teeninduskogemuse osaliseks saab klient Eestis panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonna ettevõtetega suheldes, nähtub TNS Emori tehtud uurringu tulemustest.
Eesti parim teenindus on pankades ja telekomifirmades
Liidritele järgnevad infoliinid ning avaliku sektori ja rõivakaubanduse ettevõtted, teatas TNS Emor.
Otsese teeninduse puhul näitasid head taset turismi valdkonna ettevõtted, järgnesid panganduse ja rõivakaubanduse valdkonna ettevõtted. Telefoniteeninduse tase on kõige kõrgemad hinnangud saanud panganduse, infoliinide ja telekommunikatsiooni sektori ettevõtete puhul, e-kirjadele vastamise puhul eristuvad heade tulemustega avalik sektor ning taaskord telekommunikatsioon.
Ettevõtted, kelle teeninduse tase aastal 2010 kõikide kanalite hinnangute koosmõjul on kõige kõrgema hinde saanud, on järgmised (tähestikulises järjestuses): EAS, Eesti Energia, Elion, Estravel, Sampo Pank, SEB, Starman, Swedbank, 1188 Infoabi.
TNS Emor viis võrdlusuuringu Eesti Teeninduse Indeks läbi kaheksandat korda ajavahemikul 21. september kuni 15. oktoober 2010. Uuringu raames hinnati 771 teeninduskontakti käigus kokku 11 valdkonnas tegutseva 39 ettevõtte teenindust kolmes teeninduskanalis: otsene teenindus (345 kontakti), telefoniteenindus (240 kontakti), e-maili teenindus (186 kontakti). Uuring teostati mystery shopping’u meetodil, kaardistused viisid läbi TNS Emori klienditeeninduse kvaliteedi uuringuteks koolitatud ostlejad.