Tallinnas avas täna oma esinduse iPhone'ide ja Samsungide kiirparandusele spetsialiseerunud Soome ettevõte iTapsa.
Tallinnas alustas tegevust mobiilidele kiirparandust pakkuv Soome ettevõte
«Parandame levinumad iPhone’i ja Samsung Galaxy vead keskmiselt 30 minutiga, sageli isegi kiiremini,» teatab ettevõte oma veebilehel . iPhone’i hoolduseks ei ole vaja isegi ega broneerida – klient võib otse lähimasse poodi minna või telefoni posti teel hooldusesse saata. iPadi hooldus võtab tavaliselt aega 1-3 tööpäeva. Kui parandamist vajab Samsung Galaxy telefon, tasub varuosade saadavust eelnevalt kontrollida.
Tasub aga tähele panna, et pärast ettevõttes hoolduse tegemist tootja garantii enam ei jätku. Seega tasuks telefon tuua hooldusesse siis, kui tootja garantiid on jäänud vaid üks või kaks kuud.
Ettevõtte esimene - 44 ruutmeetri suurune - esinduspind asub Maakri tänaval ning selles võtab kliente vastu neli inimest. Ettevõtte tegevjuhi Tapio Marjaneni sõnul on iTapsa eesmärgiks Eestis tuua nutitelefonide kiirhooldus tarbijatele ja firmadele võimalikult lihtsasti kättesaadavaks.
«Pakume neid samu kvaliteetseid teenuseid, mida Soomeski aga veidi soodsamate hindadega,» ütles Marjanen.
Marjaneni sõnul on nutitelefonide kiirhoolduse teenuse järgi nõudlust, sest seadmete põhilised vead - nagu probleemid laadimisega - ei tähenda tingimata vajadust uue telefoni hankimise järele.
«Tihtipeale õnnestub need parandada kiiresti, samal ajal kui klient esinduses ootab. Telefoni tasub hooldada spetsialisti juures, sest nii saab varuosadele ja tööle aastase garantii. Kui telefonil ilmneb garantiiaja jooksul sama probleem uuesti, parandatakse see ilma lisakuludeta,» lisas ta.
iTapsa on kaheksa esindusega Soome kett, mis on spetsialiseerunud nutitelefonide remondile. Firma esindused asuvad Helsingis, Espoos, Turkus, Tamperes, Joensuus ja Tallinnas.
Ettevõttes töötab 20 inimest .