Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Volvo sai müügi käima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Volvo Concept Coupé.
Volvo Concept Coupé. Foto: digitaltrends.com

Volvo Car Group ennustab endale alanud aastaks juba kolmandat järjestikust müügirekordit.

Uue maasturi XC90 tiivul tõusid «rootslase» müüginumbrid mullu 8 protsendi jagu 503 127 peale, vahendab Bloomberg Business ettevõtte teadet.

Esmakordselt on 89-aastane Volvo ületanud aastase müügiga poole miljoni auto lati.

Läinud aastal kasvas nõudlus Volvode järele USAs 24 protsenti ja Euroopas 11 protsenti.

Tegevjuhi Håkan Samuelssoni sõnutsi on firma sisenemas «oma globaalse transformatsiooni teise faasi.»

Nimetatud faasi «lõpuks on Volvo lakanud olemast väike tegija autonduses ning võtnud sisse positsiooni kui tõeliselt globaalne luksautotootja,» ütles Samuelsson.

Volvo ehitas uute suurte autode tarvis 11 miljardit dollarit maksma läinud platvormi, millele algatuseks sündiski mullu maastur XC90. Tänavu tuli turule värske sedaan S90.

Aastaks 2019 on XC90 juba Volvode uue üheksast mudelist koosneva valiku «vanake» ning firma müüb plaanide kohaselt ligi 800 000 autot aastas.

Tagasi üles