Sel pühapäeval tähistab Regio oma 25. sünnipäeva, kuid seda juba uue ärinimega Reach-U, mis on kaubamärk, mille alt on ettevõte tegutsetud rahvusvaheliselt juba üle tosina aasta.
Regio muutis nime
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on olnud vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd saab üks selgitamine vähem olema,» sõnas Reach-U tegevjuht Ülo Säre ja lisas, et ka Eesti-siseselt on töötajad juba mõnda aega kasutanud reach-u.com emaili ning suunanud Reach-U kodulehele ja Facebooki.
Reach-U on tegev 34 riigis üle maailma, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Eesti lõppkasutajatele mõeldud kaardid jäävad endiselt Regio kaartideks.