Adfreak pani kokku edetabeli reklaamidest, mis 80ndatel ilma tegid ja mida natukene isegi taga igatseda võiks.
80ndate reklaamimaailma eredaimad hetked
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimesena tõi Adweeki blogis Adfreak reklaamid reastanud David Griner välja vana Apple'i «You Can Take It Home» klipi.
On raske uskuda, et olid ajad, mil Apple’is töötavad arvutivõlurid päriselt võistlesid PCdega töövõime ja hinna poolest, mitte lihtsalt ei teinud neile ära stiili ja silmapaistvusega.
1984. aastal esilinastunud reklaam tõstis esile diskid ja hinnataseme, mitte ei rõhunud stiilsusele ja väljanägemisele.
Meeldejäävamate palade hulka jõudsid veel mormoonide kiriku reklaam «Who broke my window?», Coca-Cola «You can’tbeat the feeling», kus rõhuti tantsule, mis vabastab su meeled ja Comodore Amiga arvutireklaam «Celebrities».
Kõiki 21 edetabelisse jõudnud reklaami näeb adweek.com lehelt.