Vahetult enne aasta lõppu tankla kohvikusse sööma suundunud kliendid jäid teenindaja ebamääraste põhjenduste tõttu kõhutäiest ilma.
Tanklateenindaja kummaline käitumine jättis kliendid nõutuks
Teet kirjeldas juhtumit detsembri lõpust, mil nad läksid neljaliikmelise seltskonnaga Põlva Mammaste Favora tankla kohvikusse praadi sööma. «Sinna jõudes ütles kõigepealt meile teenindaja, et võtab hetkel vastu ainult jookide tellimusi, sest keegi soovib käru rentida ning tal on veidi kiire, mistõttu võiks me natuke oodata,» rääkis ta. Pudelivee saigi mees ostetud, ent toidu kohta ei saa sama öelda.
Pärast 10-minutilist ootamist teenindaja poole pöördudes olevat ta teatanud, et kuna tal algab kohe varsti vahetus, siis ta seltskonnale süüa teha ei jõua. «Selle peale me lahkusime tühjade kõhtudega. Oleme käinud seal väga tihti einestamas, kuid pärast eilset läheme parema meelega mõnda Põlva linnas asuvasse kohta sööma,» lisas Teet.
Meest pani imestama, kas tõepoolest teenindaja venitas asjaga, kuniks vahetus kätte jõuab, sest ei viitsinud süüa teha. Favoralt ta esialgu oma meilipäringule mitme tööpäeva jooksul vastust ei saanud, samuti ei soovinud juhtunust Postimehele rääkida ettevõtte tegevjuht Sulev Schasmin. Ta lisas vaid, et eelistavad kliendiga ise suhelda ning temaga on nüüdseks ühendust võetud.
Teet teatas seepeale, et nad said tanklaketiga telefonitsi tõepoolest asjad selgeks räägitud ning ettevõtte esindaja vabandas, avaldades lootust, et seltskond külastab kohvikut siiski edaspidigi. Tegu oli teenindaja veaga, mida poleks tohtinud juhtuda, sest tegelikult polnud tal vahetust algamas ega lõppemas, nagu ta klientidele väitis. Seega jäi teenindaja käitumine seltskonnale arusaamatuks.