Varsti pärast seda, kui jaemüüjad viis aastat tagasi teatasid, et euro hindu ei tõsta, sai see väljend rahva seas naljanumbriks. Vahetult enne eurole üleminekut algatas Eesti Kaubandus-Tööstuskoda kampaania, mille eesmärk oli hoida ära põhjendamatu kaupade ja teenuste hindade tõstmine euro kasutuselevõtmise käigus 2011. aastal.
Tellijale
Euro siiski hindu ei tõstnud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olid ju paljud meist jälginud, kuidas hinnad olid Soomes pärast euro kasutuselevõttu (1. jaanuaril 2002) kerkinud, ning seetõttu olid ka meie inimesed veendunud, et euro toob endaga kaasa hinnaralli.