Majandusväljaanne Forbes on kujunenud sümboolseks rindejooneks reklaamirahadest sõltuva ajakirjanduse ja bännereid blokeerivate rakenduste loojate vahel.
Forbes asus blokeerima ad-blocki kasutajaid
Nimelt otsustas see USA väljaanne, et oma veebilehitsejas ad-blockereid kasutavad lugejad suunatakse vahelehele, selle asemel, et lubada nad sisu tarbima. Kui kasutaja vahelehel pakutavat soovitust järgib ja reklaamiblokeerija deaktiveerib, tekib talle aga preemiaks30-päevane väheste reklaamidega ümbritsetud sisu tarbimise võimalus, vahendab Digiday.
«Teeme midagi, mida kasutajad soovivad, selle asemel, et mitte midagi teha,» selgitas Forbes Media müügijuht Mark Howard. Eesmärgiks on viia programmide loojad nii kaugele, et Forbes’i lehel need reklaame enam kinni ei keeraks.
Väga paljud meediaväljaanded proovivad midagigi ette võtta üha targemateks muutuvate reklaamiblokeerimise programmidega. Näiteks väljaanne The Atlantic palub kasutajail ad-block välja lülitada, Yahoo ei lase mitmete blokeerimisrakenduste kasutajail oma keskkonna sisule üldse ligi.
Forbesi veebilehti külastas mullu novembris rekordilised 43 miljonit kasutajat, mis tegi aastaseks kasvuks 30 protsenti.
Nüüd saab igaüks ise katsetada, kas tema blokeerijad on töökorras, siirdudes Forbesi lehele aadressiga http://www.forbes.com/forbes/welcome/