Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Maxima jätab napsusõbrad boonuspunktideta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Artikli foto
Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Alates sellest aastast ei saa enam alkoholi ostult koguda boonuspunkte Maxima «Aitäh» kliendikaardile.

Käesoleva aasta algusest arvas Eesti suurima kliendiarvuga jaekaubanduskett alkohoolsed joogid välja nende kaupade hulgast, mille ostult laekub kliendikaardile boonusraha summas üks protsent kauba maksumusest.

«Meie  otsus sündis nende arutelude valguses, mis on käivitunud nii riiklikul kui ka kohalike omavalitsuste tasandil eesmärgiga vähendada alkoholi tarbimist,» selgitas Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas, kelle sõnul olevat see täienduseks meie kaubandusketis juba kehtivatele põhimõtetele ja algatustele, millega soovime kaasa aidata vastutustundlikule alkoholitarbimisele.

Šapokase sõnul järgib kaubanduskett uuendusega ka tarbijate ostukäitumise trende. «Meie ostjate hulgas muutuvad üha populaarsemaks kaubad, mis aitavad neil pere heaolu, sealhulgas tervise eest hoolt kanda,» märkis ta.

Vastav uuendus on tehtud ka kassasüsteemis, et jätkata boonusraha automaatset arvestust. «Sarnaselt varasemale saab iga klient kogu boonusraha puudutava info koheselt ostutšekilt, kus on eraldi ridadel välja toodud ostu eest arvestatud, ostu sooritamisel kasutatud ja kogutud boonusraha,» lausus Vygintas Šapokas.

Juba varasemalt ei rakendunud boonusraha kogumine tubakatoodetele.

Tagasi üles