McDonald’si 40. sünnipäevale mõeldes avati Hong Kongis peaaegu tundmatuseni muutunud kontseptsiooniga restoran.
Kiirtoidukett püüab jätkuvate uuendustega kliente meelitada
Uus Hong Kongi Admiralty kaubanduskeskuses asuv McDonald’si restoran kannab nime McDonald’s Next, vahendab Business Insider. Toidukohas on puutetundliku ekraaniga teeninduskioskid, kus kliendid saavad tellimuses esitada erisoove, end lisaks tavapärastele valikutele leidub sealses menüüs ka kuskuss, kinoa, asparaagus, spargel ja vähk. Magustoitude osas on menüüsse lisandunud näiteks Belgia vahvlid.
Lisaks püüab uus restoran võita klientide südameid tasuta WiFi-ühenduse ning kohapeal saadaolevate mobiililaadijatega. Kliente julgustatakse oma kogemust sotsiaalmeedias jagama, kasutades märksõna #createyourtastehk.
Eriti viimase aasta jooksul on kiirtoidukett oma restoranides üle maailma katsetanud mitmete uuendustega. Business Insider juhib tähelepanu, et uue restorani kontseptsiooniga võidakse veel enam laieneda, mis võib olla märk McDonald’si tulevikust.