Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mida tähendab Facebook Deals turundaja jaoks?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Facebook
Facebook Foto: SCANPIX

Carl Rannaberg kirjutas Okia blogis sellest, millist kasu saab ettevõte Deals platvormi kasutamisest.

«Nagu ma Facebook Places tutvustavas artiklis välja pakkusin, siis varsti asendub kohalike teenusepakkujate jaoks «hakka fänniks» loosung «tee check-in»-ga,» kirjutas Rannaberg.

Nüüd, kui Deals on väljas, siis on ta selles vägagi kindel. Ainuke küsimus Rannabergi sõnul  on aeg, millal see võimalus Eestisse jõuab, sest hetkel pole see isegi terve USA turundajate jaoks saadaval.

Mis kasu saab aga ettevõte Deals platvormi kasutamisest.

Esiteks rohkem kliente. «Maailmas kasutab mobiilset Facebooki ca 200 miljonit kasutajat. Eestis on ca 70 000 telefoniomanikku hetkel, kes saavad Facebooki mobiilset versiooni kasutada (koos Places lahendusega).

Linnas ringi liikudes ilmuvad inimeste mobiilides lähedal asuvad pakkumised, mis annab põhjuse sinu ärist läbi astuda,» kirjutas Rannaberg.

Teise olulise asjana tõi ta välja tasuta reklaami. «Facebooki kasutajal on keskmiselt 130 sõpra. Kui ta teeb sinu äris check-ini või lunastab pakkumise, siis näevad seda oma uudistevoos ka tema sõbrad, kes võivad samuti antud pakkumisest huvitatud olla.»

Kolmanda olulise osana tuleb Rannabergi kinnitusel kasvatada lojaalsust.

«Kõige kergem viis müüa on olemasolevetele klientidele müüa. Lojaalsuse pakkumised on selleks hea võimalus – anna eeliseid klientidele, kes on tihedad külalised sinu äris.»

Loe pikemalt Okia blogist.

Märksõnad

Tagasi üles