FOTOD: folgifestivali printreklaamid tümitavad sotsiaalmeediat

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kent State Folk Festivali reklaam.
Kent State Folk Festivali reklaam. Foto: Reklaamiagentuur Marcus Thomas

Reklaamiagentuur Marcus Thomas kasutas osavalt sotsiaalmeediat ära Kent State Folk Festivali reklaamides.

Reklaamidel näeb selliseid hüüdlauseid nagu «Meeldiva bändi peale plaksutamine on palju parem kui «meeldib» nupule vajutamine» jne.

Siiski kirjutas Adfreak.com, et kampaania näib mõnevõrra silmakirjalik arvestades, et festivalil toimuvat saab jälgida ka Youtube’i, Facebooki, Twitteri ja Flickri kontode kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles