Üks tuntud ettevõtja pakkus välja, et Äripäeva konverentsile ei tasu kutsuda neidsamu inimesi, keda alati, vaid seekord sooviks ta esinemas näha Viimsis töötavat Üllet, kelle leiab guugeldades «maailma parim müüjatädi», kirjutab Äripäev.
Müüja, kellele kliendid järgnevad
Viis aastat tagasi, novembri lõpus, oli väljas samasugune sompus ilm nagu tänavu. Ülle Smolina oli viinud ühe lapse kooli, teise lasteaeda, ning põikas pisemaga läbi hommikuunisest Viimsi Delice’i poest, kus ta kohtus kassas esimest korda oma nimekaimu Ülle Indrega (57), kelle Äripäev kutsus esinema veebruaris toimuvale Gaselli Kongressile.
«Vaatasin, et issand jumal - nagu päikene!» kirjeldas Ülle Smolina emotsioone, mida põgus kontakt tekitas ja pärast seda pahvatas ta sotsiaalmeedias välja: «Kui sa oled viimsilane, siis tead sa kindlasti seda maailma kõige sõbralikumat ja positiivsemat müüjatädi CoMarketist, kes oma positiivsusega meie kõigi südamesse on pugenud ja iga kohaliku kunde ostupäeva pisut päikest toob.»
Jõululaupäeval sai selgeks, mida võivad korda saata tänulikud kliendid. Ülle fännid kogunesid kokkulepitud ajal kassa ümber, laulsid (Ülle nuttis) ja andsid üle lilled, mõne päeva pärast käibele tuleva 100-eurose ja ühes eksemplaris koostatud kogumiku klientidelt kogutud soojade sõnadega.
Refereeritud artiklit saab lugeda Äripäevast.