Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

LG lõi uue eksklusiivtoodete kaubamärgi LG Signature

Tehnoloogiaettevõte LG Electronics tutvustab Las Vegases nädala pärast algaval CES 2016 tehnikamessil uut tipptasemel kodumasinate ja elektroonikatoodete sarja LG Signature.

Uuest tipptoodete sarjast saab omaette kaubamärk ning peagi pärast messi algab seda kandvate toodete müük põhiturgudel Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias. Tootesarja kuuluvad praegu teler, külmik, pesumasinad ja õhupuhastaja.

Ettevõtte teatel iseloomustab LG Signature disaini väljend «Olemuse kunst – The Art of Essence».

«Disainis kasutatakse elegantset ja intuitiivset fassaadi, põhimaterjalina võimalikult palju klaasi, lisatud on nutikaid sensoreid ning nähtamatu alus,» teatas kontsern.

Sari on saanud oma veebikeskkonna ning New Yorgis Times Square ja Londonis Picadilly Circus väljakutel jalutajad näevad tutvustavat videot sealsetel LG reklaamekraanidel.

Tagasi üles
Back