Muuda enda ja oma inimeste mõtteviisi
Kõik kliendid teavad, mida nad tahavad, kuid mitte alati seda, mida nad vajavad. Nende kahe punkti vahel peitub sinu lisaväärtus. Sinu kohus on seista kliendi parimate huvide eest hoolimata enda lühiajalisest kasust. Kui tarnijana piisas sellest, et anti kliendile, mida ta soovis, siis partnerina ollakse rahul kui klient on saavutanud oma eesmärgi. See eeldab, et kõigil ettevõtte inimestel on arusaam kliendi eesmärkidest ja kontekstist ning soov nende saavutamisse panustada, mitte ainult oma jupi ärategemise vastu.
Kui tarnijana piisas kampaania õigeaegsest elluviimisest, siis partnerina tahetakse igal tasandil aru saada, kas sellist kampaaniat tegelikult üldse tegema peaks, kuidas aru saada, et vajalik tulemus sai saavutatud ning mida peab muutma, et eesmärgi suunas liikuda.
Arenda enda ja oma inimeste oskuseid
Lisaks sügavatele teadmistele oma valdkonnas, peab tundma kliendi äri, konsultatiivse müügi eripära ning olema tõsiseltvõetavaks partneriks juhtkonnale. Ettevõtete juhtide ning omanikega ärist vestlemine on oskus, mida saab arendada nagu iga teist. Alusta selle arendamisega varakult, kuna selle omandamine võtab aega. Kui selle aga selgeks saad, ei ole võimalik seda enam unustada. Tehniliste spetsialistide ning vähese kliendikontaktiga harjunud tugiinimestele suhtlemisoskuste parendamine on aeganõudev protsess, mis kõigile ei pruugi sobida. Kui see osutub neile sobimatuks, on võimalik inimesi suunata mõnda teise rolli või aidata neil oma karjääri mujal jätkata.