Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pahased lapsevanemad süüdistavad PayPali telereklaami jõulumaagia rikkumises

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: joulud.postimees.ee
Copy
Foto: Vida Press

PayPal on hakkama saanud suure prohmakaga, sest nende telereklaamis antakse selgelt mõista, et jõuluvana pole olemas ja kinke ostavad tegelikult lapsevanemad. 

Reklaamis räägib poiss oma nooremale vennale, et midagi on valesti. Tavaliselt on vanemad enne pühi alati kodust ära, sest peavad palju poodides käima. Seekord on nad aga kogu aeg kodus. Nõnda lohutab ta vennakest, et kui nüüd kingitusi ei saagi, võib väikevend tema toa poolelt valida mida iganes oma jõulukingiks. Jõuluhommikul on aga kuuse all hiigelsuur kingituste ladu. 

See stsenaarium ei meeldi tarbijatest lapsevanematele, kes on saatnud Ühendkuningriikide reklaami järelevalve ametisse üle 230 kaebuse, et PayPali reklaam rikub laste jõulud ära, vahendab Guardian. Reklaamist on selgelt aru saada, et kingituste eest hoolitsevad igal juhul lapsevanemad. 

PayPal avaldas kahetsust, et nende telereklaam vaatajaid ärritab. Ettevõtte sõnul oli nende eesmärgiks näidata lõbusas võtmes seda, kuidas lapsed teavad, et osa kingitusi tuleb tegelikult vanematelt. See aga ei tähenda, et osa ei võiks tulla ka jõuluvanalt. 

Amet asub nüüd hindama, kas tegu on rikkumisega ning kas seda peaks põhjalikumalt uurima. PayPal on valmis muutma telereklaamide ajakava, et need ei läheks eetrisse enne kella üheksat õhtul. 

Tagasi üles