Volkswageni juhtkond on otsustanud loobuda tunnuslausest «Das Auto», mis seati rahva silme ette aastal 2007.
Volkswagen pole enam «Das Auto»
Pärast nn diisliskandaali lahvatamist leiab firma uus juhatus, et reklaami ja imagot tuleb muuta tagasihoidlikumaks. Nagu kinnitas Reutersile Volkswageni pressiesindaja, on uueks ja alandlikumaks hüüdlauseks lihtsalt «Volkswagen».
«Das Auto» peamiseks kriitikuks kujunes Volkswageni brändidirektor Herbert Diess, kirjutab Dienas Bizness.
Nagu nentis Diess, jääb üritusest kujutada Volkswagenit kui ainsat normaalset autot stiilis «Volkswagen – kes siis veel?» suhu «absolutistlik» maitse, mis ühtlasi ei vasta sugugi praegusele olukorrale, kus kontsernil tuleb kutsuda tagasi tuhandeid sõidukeid.
Meenutuseks: lõppeva aasta septembris selgus, et 11 miljonit diiselmootoriga Volkswagenit olid varustatud heitgaasinäitusid testide tarvis moonutava tarkvaraga.
Oktoobris tuli Volkswagenil esmakordselt 15 aasta jooksul alla neelata kvartalikahjum, mis tulenes vajadusest panna kõrvale raha pretensioonide rahuldamiseks.