Hiljutisest küsitlusest selgus, et paljud tarbijad avaldasid sügavat rahulolematust pankade, krediitkaartide ja muude finantsteenuste üle.
Inimesed ei ole finantsteenustega rahul
TNSi poolt korraldatud uuringu kohaselt avaldasid tarbijad peamist rahuolematust just krediitkaartide kohta, vahendas Adweek.
Lausa 61 protsenti vastanutest väljendas «suurt» või «väga suurt» rahulolematust krediitkaartide tasude üle.
Samasse osakaalu jäi ka krediitkaartide intressidega rahulolematute inimeste arv.
Pangandussektor, mis kunagi nautis tarbijate lugupidamist, on ikka veel põlu all.
Piltlikult öeldes jäi pangas asjade ajamisega «rahule» või «väga rahule» vaid 43 protsenti vastanutest.
Samuti ei kiirusta inimesed oma sääste investeerima.
Vaid 14 protsenti tõdes, et ootab järgmise kuue kuu jooksul majanduse paranemist USA aktsiaturul, mistõttu võiksid tõusta ka nende majapidamisse tehtud investeeringud.
Lisaks sellele pole tarbijad veendunud, et aktsiaturul toimuv on neid soosiv.
Nimelt vaid 46 protsenti küsitluses osalenutest usub, et nende finantshuvid on piisavalt kaitstud tänapäeva seaduste ja määrustega.