Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Cannes Lions võttis kasutusele uue tunnuslause

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Festivali uue lööklausena võeti kasutusele «Rahvusvaheline loovuse festival».

Cannes Lions festivali korraldajad teatasid, et vana tunnuslause «Rahvusvaheline reklaamifestival» asendatakse uuega «Rahvusvaheline loovuse festival».

Muutusega näidatakse Cannes Lionsil viimase paari aastaga toimunud ümberkujunemist, mis on varasema loomingulise tipptasemega reklaamide tunnustamise asemel nüüd hakanud kajastama igasuguse kommunikatsiooni loomingulist tipptaset.

1954. aastal alguse saanud festival, mida algselt tunti Rahvusvahelise Reklaamfilmide festivalina, kus näidati ja hinnati vaid TV- ja kinoreklaame, on aastatega kasvanud ja oma haaret laiendanud.

Viimastel aastatel on eriti oluliseks muutunud just kommunikatsiooni tunnustamine selle laiemas mõistes.

2011. aasta festivalil tunnustatakse parimaid töid 13 erinevas kategoorias: Film, Press, Outdoor, Cyber, Media, Direct, Radio, Promo & Activation, Design, PR, Film Craft, Titanium & Integrated ja Creative Effectiveness.

«Kui vaadata festivalil esitletavaid töid ja kuulata seal toimuvaid vestluseid, siis saab kiiresti aru, et Cannes Lions on puhtast reklaamist palju kaugemale arenenud,» ütles festivali tegevjuht Philip Thomas.

Ta lisas, et paljude kategooriate võidutöid ei saa enam kirjeldada kui lihtsalt reklaame.

«On oluline, et Cannes Lions pakub ülemaailmset sündmust, mis on seotud selle tööstusega ja olles kuulda võtnud paljude selle ala juhtide tagasisidet, arvame, et nüüd on tõeliselt õige aeg anda edasi seda, milliseks festival muutunud on.»

Tagasi üles