Märtsis lõpetab Volkswagen oma «ülemise otsa» sedaanide ehitamise. Lõplikult luksautode perre Phaeton sisse ei murdnudki.
Volkswagen Phaeton viskab varakevadel vedru välja
Klaasist seintega Dresdeni tehases, kus Phaetonid praegu veel valmivad, hakatakse ilmselt tegema teisi Volkswageni mudeleid. Nagu ütles Bloomberg Businessile tehase pressiesindaja, kulub ümberkorraldusteks umbes aasta.
Oktoobris, pärast tarkvaraskandaali tõttu tekkinud tarvidust kulusid kärpida, langetati Volkswagenis otsus kujundada Phaeton ümber elektriautoks. Novembris lükati uut Phaetoni versiooni «mõnevõrra» edasi.
Eile saatis Volkswagen välja pressiteate, milles toonitas oma toetust Dresdeni tehasele ning kinnitas kavatsust hakata seal tootma uut elektriautot.
Phaeton, mille hinnasildile on hetkel kirjutatud 89 650 eurot, nägi ilmavalgust aastal 2002 ning pidi pressima end S-klassi Mercedeste ja 7. seeria BMWde kõrvale.
Samal ajal, kui Audi A8 selles segmendis veidi vedu võttis, kiilus Phaeton kinni. Mullu valmis Phaetoneid vaid 4000 ringis – Volkswageneid kui selliseid aga 6,16 miljonit.
Dresdeni tehas on omaette vaatamisväärsus. Phaetoneid panevad kokku valgetes kinnastes töölised, ostjatel on aga võimalus viibida pealtnägijana oma auto sünni juures.