Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Volkswagen Phaeton viskab varakevadel vedru välja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
VW Phaetonite montaaž Dresdeni tehases.
VW Phaetonite montaaž Dresdeni tehases. Foto: Oliver Killig / AFP

Märtsis lõpetab Volkswagen oma «ülemise otsa» sedaanide ehitamise. Lõplikult luksautode perre Phaeton sisse ei murdnudki.

Klaasist seintega Dresdeni tehases, kus Phaetonid praegu veel valmivad, hakatakse ilmselt tegema teisi Volkswageni mudeleid. Nagu ütles Bloomberg Businessile tehase pressiesindaja, kulub ümberkorraldusteks umbes aasta.

Oktoobris, pärast tarkvaraskandaali tõttu tekkinud tarvidust kulusid kärpida, langetati Volkswagenis otsus kujundada Phaeton ümber elektriautoks. Novembris lükati uut Phaetoni versiooni «mõnevõrra» edasi.

Eile saatis Volkswagen välja pressiteate, milles toonitas oma toetust Dresdeni tehasele ning kinnitas kavatsust hakata seal tootma uut elektriautot.

Phaeton, mille hinnasildile on hetkel kirjutatud 89 650 eurot, nägi ilmavalgust aastal 2002 ning pidi pressima end S-klassi Mercedeste ja 7. seeria BMWde kõrvale.

Samal ajal, kui Audi A8 selles segmendis veidi vedu võttis, kiilus Phaeton kinni. Mullu valmis Phaetoneid vaid 4000 ringis – Volkswageneid kui selliseid aga 6,16 miljonit.

Dresdeni tehas on omaette vaatamisväärsus. Phaetoneid panevad kokku valgetes kinnastes töölised, ostjatel on aga võimalus viibida pealtnägijana oma auto sünni juures.

Tagasi üles