Brändid tahavad järjest rohkem arendada tarbijatega sotsiaalseid sidemeid ja loovad seeläbi tonnide kaupa odavaid reklaamikampaaniaid. Neid kaht omavahel ühildades sünnib aga palju reklaame, mille eesmärgiks on juhtida sotsiaalseid sidemeid, mitte tõsta tehingute või brändi tuntust.
Sotsiaalvõrgustikud muudavad online-reklaamide dünaamilisust
Uus online-reklaamide võrgustik RadiumOne tuli turule süsteemiga «meeldimise taassuunamine», kirjutas adweek.com.
Nende loodud süsteem leiab võrreldes tavalise massilise kampaania asemel ettevõtetele kindlad kliendid, kellele üht või teist reklaami edastada võib ja suunab siis antud reklaamid nende inimeste sotsiaalvõrgustiku lehele, kellelt on suurem potentsiaal meelitada välja «meeldima» märkimist.
Potentsiaalseid «meeldimise» tarbijaid otsitakse veel omakorda juba olemasolevate «tarbijate» võrgustikest.
Tänu sellele võib RadiumOne asutaja Gurbaksh Chahali sõnul tarbijate arv, kelleni reklaami sõnum jõuab, kasvada kuus või seitse korda.
Facebook, mis on sotsiaalsete andmete üks suurimaid kogumeid, kaitseb aga oma kasutajaid hoolega, mistõttu tuleb sellistel ettevõtetel nagu RadiumOne potentsiaalseid tarbijaid mujalt otsida.
RadiumOne on üks paljudest ettevõtetest, mis sotsiaalsete andmete abil loodavad raha teenida.