![Olde Hansa restorani teenindaja Kelly Meiesaar.](http://f7.pmo.ee/sqPO02Q0LA0EXwy2zCZiKWI6WYY=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2015/12/16/4804387t1hcf65.jpg)
Kuna märts on juba 13-ndat aastat hea teeninduse kuu, siis seetõttu kutsutakse kõiki organisatsioone, kes peavad oluliseks suurepärast teenindust, taaskord osalema kampaanias «Kiida Teenindajat!».
Kuna märts on juba 13-ndat aastat hea teeninduse kuu, siis seetõttu kutsutakse kõiki organisatsioone, kes peavad oluliseks suurepärast teenindust, taaskord osalema kampaanias «Kiida Teenindajat!».
Üleriiklik kampaania kutsub üles märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad. Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, väljastatakse aprillis tunnistus ja uksekleebis «Kliendid Kiidavad 2016», mis kehtib terve järgneva aasta.
Kampaaniaga liituda saab kuni 25. jaanuarini 2016 spetsiaalses tellimuskeskkonnas.