Kampaania kutsub kiitma head teenindust

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olde Hansa restorani teenindaja Kelly Meiesaar.
Olde Hansa restorani teenindaja Kelly Meiesaar. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kuna märts on juba 13-ndat aastat hea teeninduse kuu, siis seetõttu kutsutakse kõiki organisatsioone, kes peavad oluliseks suurepärast teenindust, taaskord osalema kampaanias «Kiida Teenindajat!».

Üleriiklik kampaania kutsub üles märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad. Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, väljastatakse aprillis tunnistus ja uksekleebis «Kliendid Kiidavad 2016», mis kehtib terve järgneva aasta.

Kampaaniaga liituda saab kuni 25. jaanuarini 2016 spetsiaalses tellimuskeskkonnas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles