Päevatoimetaja:
Sander Silm

Briti reklaamiamet käskis tõsta Beyonce seksika telereklaami hilisemaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Pildil tutvustab Beyonce oma parfüümi "Heat" New Yorgis
Pildil tutvustab Beyonce oma parfüümi "Heat" New Yorgis Foto: SCANPIX

Kui Suurbritannias muudetakse praegu peaminister David Cameroni algatusel valitsemist läbipaistvamaks, on saareriigis vähemalt üks riigiasutus, mis kaalub juba praegu meeleolusid ühiskonnas juveliiri täpsusega – see on reklaamistandardite amet ASA.

USA lauljanna Beyonce (29) esitles oma «Heat»-nimelist parfüümi tänavu veebruaris, toote reklaam jooksis novembris briti telekanalites. Reklaamis lamab Beyonce algul ilmselt alasti ruumis ja paitab oma kaela, liikudes hiljem ringi seksikas punases kleidis.

14 briti televaatajat kaebas ASAle, et reklaam mõjub neile solvavalt, mispeale alustas amet menetlust. ASA tuvastas, et reklaamklipp on «seksuaalselt provokatiivne», mistõttu ei tohi seda näidata päevasel ajal kaitsmaks lapsi, kirjutab thaindian.com. Reklaami tohib nüüdsest näidata alates kella poole seitsmest õhtul.

Nagu tavaliselt, joonistab ASA oma otsuses välja laiemalt otsuse konteksti, märkides seekord, et «tõenäoliselt ei tundnud enamik vaatajaid end solvatuna». Siiski, kuna reklaam on seksuaalselt ka «sugestiivne», ei sobi see vaatamiseks lastele, mida ASA püüab tagada keelates reklaami näitamise päevasel ajal.

Vaatame seda reklaami allpool meiegi.

 

Tagasi üles